Stok ve Arka Ofis Programları Destek Temsilcisi

• Üniversite mezunu
• ERP uygulamaları ve Microsoft tabanlı işletim sistemlerinde en az 2 yıl tecrübeli
• SQL veritabanı bilgisi olan ve T-SQL konusunda tecrübeli
• Çağrı merkezi ve/veya destek birimleri iş tecrübesine sahip
• Müşteri ile doğrudan iletişim kurma deneyimine sahip ve bu süreci etkili şekilde yürütebilecek
• Problem çözme becerisi yüksek
• Kalite ve çözüm odaklı
• İletişim ve analitik düşünme becerileri yüksek
• Müşteri memnuniyeti ve veri gizliliğine önem veren
• MS Office uygulamalarına hakim
• Öğrenmeye açık, Restaurant Otomasyonu Eğitimi almaya hazır
• Takım çalışmasına yatkın
• Seyahat engeli olmayan
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.

1996 yılında kurulan Omni A.Ş., restaurant, fastfood, cafe/bar ve kulüp gibi konuk ağırlama sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin Satış Noktası (POS) otomasyonunu sağlamaktadır. OMNİ A.Ş., Avrupa’nın lider firması, Alman kökenli Vectron AG POS Sistemlerinin Türkiye, Türki Cumhuriyetleri ve Orta Doğu’daki tek yetkili distribütörüdür. OMNİ A.Ş., Vectron POS Sistemlerinin ve Omni tarafından sektöre yönelik geliştirilmiş olan yazılım ürünlerinin satış ve satış sonrası hizmetlerini, 7/24 ve koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile sunmaktadır.

Restaurant, Cafe & Bar ve Fast Food satış noktası sistemlerinin arka ofislerinde

• Satış sonrası, sistemlerin kuruluşunu yapacak ve sistem kullanıcılarına, kullanıcı programlama eğitimleri verecek

• Telefon, modem ile veya müşteri işletme yerinde programın yazılım desteğini verecek

Tecrübe: Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar
Askerlik Durumu: Yapıldı
Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)

Departman: Teknik
Çalışma Şekli: Sürekli / Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi: Uzman Yardımcısı
Personel Sayısı: Belirtilmemiştir
Ülke/Şehir: İstanbul(Asya)(Kadıköy)