Oteller, müşterilerinin seyahat konforunu artırmak için ellerinden geleni yapar. Kaliteli bir konaklama için müşterilerin sorun yaşamaması çok önemlidir. Konaklama, yemek, bar ve kafe gibi farklı hizmetleri aynı anda sunan otellerde iyi bir otomasyon sistemi, oluşabilecek birçok sorunun önüne geçebilir.

Verdikleri hizmetin doğası gereği oteller karmaşık bir operasyon yapısına sahiptirler. Otellerde konaklama, yemek, kafe ve bar gibi hizmetler aynı anda verilir. Ancak iyi çalışan bir sistem ve yüksek bir hassasiyetle bu hizmetler sorunsuz bir şekilde müşterilere sunulabilir.

Farklı oteller müşterilerine farklı konseptlerde, farklı hizmetler sunarlar. Kimi otellerde müşteriye tezgâhta, kimi otellerde masada hizmet verilir. Müşteri hesaplarının sorunsuz bir şekilde oda hesabına aktarılabilmesi de çok önemlidir.

Sipariş Akışı

  • Modern kullanıcı arayüzü ile kolay kullanım
  • Mutfağa sorunsuz sipariş aktarımı
  • Hızlı satış ve sipariş özelleştirme

Seçenekli Ödeme Araçları

  • Siparişleri kişilere göre bölme
  • Farkı ödeme yöntemleri ile çeşitlendirme
  • ÖKC Entegrasyonları
  • Geliştirilmiş müşteri deneyimi

Satış Kontrolü

  • En çok satan ürünlerinizi tanıyın
  • Anlık cironuzu görüntüleyin
  • Açık siparişleri, kapatılan siparişleri takip edin
  • Gün sonunda satış ciro raporunuzu kalem bazında alın
  • Stoklarınızı kolayca takip edin

 

Omni A.Ş. olarak otellerin beklentilerini biliyor ve Ramada Encore İstanbul Airport, Workinn Hotel, Corinne Hotel ve Tryp By Wyndham otellerinin, misafirlerinin operasyonel sıkıntılar yaşamadan konaklamalarını tamamlaması için ihtiyaç duyduğu tüm otomasyon sistemlerini sunuyoruz.