Restoran POS sisteminde son gelişmeler

Yeni teknolojiler gıda sektöründe hizmetleri ölçülemez bir hızla ileriye taşıyor. Yeni yemek siparişi uygulamaları, dijital menüler, POS sistemleri, drone teslimatları ve deneyimleyebileceğimiz çok daha fazla yeni şey var. Ancak sektör genişledikçe ve sürekli gelişme ve büyüme yolundayken, daha iyi ve gelişmiş iyileştirme seçeneklerine ihtiyaç duyuluyor. Restoran sahipleri, müşteri deneyimini iyileştirmek için restoran operasyonlarını eskisinden çok daha iyi hale getirmeye çalışıyorlar. İnsanlar doğru çalışabilmek ve günlük operasyonları daha hassas yönetebilmek için POS sistemlerini tercih ediyor.

Restoran POS sistemlerinde son gelişmeler

Restoran POS sistemlerinin arkasındaki temel amaç, günlük restoran operasyonlarını restoran personeli için yeterince kolay, hızlı ve doğru hale getirmek ve müşterilerin yemek deneyimini iyileştirmektir. Restoranınızda bir POS sistemi kurmak, gıda endüstrisinde uygulanan son gelişmelerden haberdar olmanız gerekli hale geliyor. Bilmeniz gereken gelişmelerden bazılarının listesini aşağıda sizler için paylaştık.

  • Self servis kiosklar

Müşteriler için sıraya girip sipariş vermek sıkıcı bir iştir. Self servis kioskları müşterilerin siparişlerini kendi başlarına vermelerini sağlayacaktır. Self servis kiosklar dijital olarak tasarlandığından müşterilerin yemek sipariş etmelerini kolaylaştıran dijital menüleri görüntüler. Bu kiosklar, restoranınızdaki özel yemekleri, indirimleri ve son zamanlarda sunduğunuz diğer fırsatları göstererek size çapraz satış yapma ve müşterinin deneyimini geliştirme fırsatı verecektir.

  • Bulut Restoran POS Sistemi

Restoran operasyonlarınızı yönetmek için sabit donanımlara çalışmak zorunda olduğunuz o günler geride kaldı. Restoran POS sistemlerindeki gelişmeler, tablet ve akıllı telefonlar üzerinden işlemleri yeterince kolaylaştırdı. Ayrıca uzak yerlerden güncelleme yapmanızı sağlayan, restoran verilerinizi  güvende ve veri hırsızlığından uzak tutan bulut POS sistemleri geliştirildi.

  • Masadan sipariş verme

Diyelim ki bir restoranda yemek yiyorsunuz ve bir kahve sipariş etmek istiyorsunuz, garsonu çağırıyorsunuz ama cevap yok. Can sıkıcı, değil mi? Bir cihazda birkaç tıklama ile masanızdan sipariş vermenin bir yolu olsa nasıl hissederdiniz? Sadece kulağa hoş gelmiyor, aynı zamanda harika bir deneyim sunuyor. Masadan sipariş, müşteriler ve restoran personeli için de kolaylıktır.

En son gelişmelerden haberdar olmanın ve müşteri deneyiminizi geliştirmenin tam zamanı. Restoranınızın diğerlerinden farklı olmasını ister misiniz? Omni, restoran operasyonlarınızı düzenlerken rakiplerinizin önünde kalmanızı sağlar. Herhangi bir sorunuz mu var? Bize 444 66 64 numaralı çağrı merkezimizden ulaşabilirsiniz, uzmanlarımız size yardımcı olmak için günün her saatinde hizmetinizdedir!