Restoran POS sisteminde son gelişmeler

Yeni teknolojiler gıda sektörünü ölçülemez bir hızla vuruyor. Yeni yemek siparişi uygulamaları, dijital menüler, POS sistemleri, drone teslimatları ve 2020 yılında deneyimlediğimiz çok daha fazla yeni şey vardı. Ancak sektör genişledikçe ve sürekli genişleme ve büyüme yolundayken, daha iyi ve gelişmiş iyileştirme seçeneklerine ihtiyaç duyuluyor. Restoran sahipleri, müşteri deneyimini geliştirmek için restoran operasyonlarını eskisinden çok daha iyi hale getirmek için çok çalışıyorlar. İnsanlar doğru çalışabilmek ve günlük operasyonları daha hassas yönetebilmek için POS sistemlerini tercih ediyor.

 

Restoran POS sistemlerinde son gelişmeler

Restoran POS sistemlerinin arkasındaki temel amaç, günlük restoran operasyonlarını restoran personeli için yeterince kolay, hızlı ve doğru hale getirmek ve müşterilerin yemek deneyimini iyileştirmektir. Restoranınızda bir POS sistemi kurduktan sonra, gıda endüstrisinde uygulanan son gelişmelerden haberdar olmanız gerekli hale geliyor. Bilmeniz gereken gelişmelerden bazılarının listesiniaşağıda sizler için paylaştık.

 

Self servis kiosklar

Müşteriler için sıraya girip sipariş vermek sıkıcı bir iştir. Self servis kioskların tanıtılması müşterilerin siparişlerini kendi başlarına vermelerini sağlayacaktır. Selfservis kiosklar dijital olarak tasarlandığından müşterilerin yemek sipariş etmelerini kolaylaştıran dijital menüleri görüntüler. Bu kiosklar, restoranınızdaki çekici yemekleri, özel yemekleri, indirimleri ve son zamanlarda sunduğunuz diğer fırsatları gösterecek. Bu size çapraz satış yapma ve müşterinin deneyimini geliştirme fırsatı verecektir.

 

Bulut Restoran POS Sistemi

Restoran operasyonlarınızı yönetmek için hantal donanımlara güvenmek zorunda olduğunuz o günler geride kaldı. Restoran POS sistemi, tablet ve akıllı telefonlar üzerinden işlemleri yeterince kolaylaştırdı. Ayrıca POS sistemi, uzak yerlerden güncelleme yapmanızı sağlayan bulut POS sistemine yükseltildi. Bulut POS sistemi, restoran verilerinizi bile güvende ve veri hırsızlığından uzak tutar.

 

Masadan sipariş verme

Diyelim ki bir restoranda yemek arasındasınız ve ayrıca bir kahve sipariş etmek istiyorsunuz, garsonu çağırıyorsunuz ama cevap yok. Can sıkıcı olurdu, değil mi? Şimdi, bir cihazda birkaç tıklama ile masanızdan sipariş vermenin bir yolunu bulursanız nasıl hissedeceksiniz? Sadece kulağa hoş gelmiyor, aynı zamanda harika bir deneyim sunuyor. Masadan sipariş, müşteriler ve restoran personeli için de kolaylıktır.

En son gelişmelerden haberdar olmanın ve müşteri veri tabanınızı geliştirmenin tam zamanı. Restoranınızın diğerlerinden farklı olmasını ister misiniz? Omni, restoran operasyonlarınızı düzenlerken rakiplerinizin önünde kalmanızı sağlar. Herhangi bir sorunuz mu var? Bize 444 66 64 numaralı çağrı merkezimizdenulaşabilirsiniz, uzmanlarımız size yardımcı olmak için günün her saatinde hizmetinizdedir!

Çerez Politikası
Bu internet sitesinde, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve internet sitesinin verimli çalışmasını sağlamak amacıyla internet sitemizde Cookie (çerez) kullanmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam ettiğiniz sürece Çerez Politikasını kabul ettiğinizi varsayacağız.