ÖZSÜT, VECTRON KALİTESİNİ 13 ŞUBESİNE YAYDI

Bugün 79 Restoranıyla Türkiye’nin önde gelen zincir işletmelerinden biri olan Özsüt, ilk başta 4 şubesinde kullandığı Vectron POS sistemlerini 13 işletmesine yaydı. Özsüt, Osmanlı saray mutfağından gelen 66 yıllık lezzetlerini, Vectron POS’un sağladığı kaliteli ve hızlı servisle müşterilerine tattırıyor.

Omni’nin Restoran, cafe/bar, fast food sistemlerine yepyeni bir standart getiren Vectron POS sistemi; uygun fiyatı, standart ve yazar kasa onaylı modelleriyle, zincir işletmeler ve büyümeyi hedefleyenlerin bir numaralı tercihi haline geldi. İzmir’in en ünlü tatlıcısı Özsüt, önce İzmir sonra İstanbul’da yer alan şubelerinde, 2002 yılında başlayan Vectron POS sistemi kullanım tercihi, Türkiye çapındaki franchıse işletmelerinde de yaygınlaşıyor. 79 Restoranıyla Türkiye’nin önde gelen zincir işletmelerinden Özsüt’ün, 13 şubesinde Vectron POS kullanıyor. Özsüt, Vectron satış noktası sistemi sayesinde, müşteri isteklerine hızlı servisiyle cevap veriyor ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Bundan 66 yıl önce İzmir Kemeraltı’nda küçük bir dükkanda yoğurt, kaymak ve kazandibi satarak işletmeciliğe başlayan Sefer Usta’nın Özsüt’ü, 79 şubesiyle Türkiye’nin önde gelen işletmelerinden biri oldu. Bugün Özsüt’ün 13 Restoranında, bu eşsiz lezzet geleneğine Omni’nin Vectron teknolojisi eşlik ediyor.

Omni ile gerçekleştirdikleri iş ortaklığını, Özsüt’ün 13 işletmesine yaydıklarını belirten Özsüt İşletmeleri Ortağı ve Genel Müdürü İbrahim Urlulu şunları söyledi: “Bir buluşma ve keyif mekanı olan Özsüt’e gelenler, burada oldukları süre boyunca Özsüt lezzetleri ile çok iyi vakit geçiriyor. Bunu; servis ve işleyişi hızlandıran, hatayı en aza indirgeyen, maliyetten, işgücünden ve zamandan tasarruf sağlayan, müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap verebilen Vectron sistemleri ile sağlıyoruz. Vectron POS sayesinde müşteri memnuniyetimizi artırdık. İlk başta 4 şubemizde Vectron POS sistemini kullanırken, hem bizim hem de müşterilerimizin artan memnuniyeti ile sistemi 13 şubemize yaydık. Omni’nin Vectron POS sistemlerini sektörde müşteri memnuniyeti hedefleyen, zincir işletme olan veya işletme sayısını artırmak isteyen tüm mekan sahiplerine tavsiye ediyoruz.”

Gerçekleşen iş ortaklığı konusunda Omni A.Ş. Genel Müdürü Fırat Ertan, ise; “Özsüt İşletmeleri, Vectron’un sağladığı hızlı ve kaliteli servisini 13 şubesine yaydı. Daha hızlı ve daha geniş bantlı bilgi alışverişi sağlayan yüksek kapasiteli satış noktası sistemimiz Vectron POS, her geçen günü daha fazla zincir işletme tarafından tercih ediliyor.” dedi.

Omni tarafından Türkiye’de satışa sunulan Vectron POS sistemleri, servis hızı ve kalitesini artırması, amaca yönelik geniş hizmet yelpazesi sunması, kolay kullanımı, uygun fiyatları, yüksek kalitesi ve satış sonrası desteğiyle, tam müşteri memnuniyetini sağlayarak, her geçen gün daha çok işletme tarafından tercih ediliyor.

Omni, restauranların ihtiyaçlarına yönelik özel olarak tasarlanan Vectron’u, kullanıcılarına, yazılımı ile donanımı birarada komple bir çözüm olarak sunuyor. Komple bir çözüm olması, programın geliştirilmesi konusunda Vectron kullanıcılarına önemli avantajlar sağlıyor. Bu sayede Vectron kullanıcıları, uzun yıllar aynı teknolojiyi yenilemeye gerek duymadan kullanabiliyor. Okuma yazma bilen herkes tarafından rahatlıkla kullanılabilen Vectron Sistemleri, kullanıcılarına tek yazılım ve birden çok donanım çeşitliliği ile sunuluyor. Hizmet kalitesi ve güvence konusunda da yüksek müşteri memnuniyeti elde eden Omni, bu başarıyı, yaygın servis ağı ve deneyimli teknik ekibi sayesinde, 365 gün 24 saat kesintisiz sunduğu satış sonrası destek hizmeti ile sağlıyor.