• 444 66 64
  • Zaviye Sk. No: 10 Koşuyolu – Kadıköy
  •                                                                       
  • Omni Kariyer

HOMESTORE VECTRON’LA HİZMETTE SINIR TANIMIYOR…

Hizmete başladığı ilk günden bu yana hafif ve taze yiyecekler yaratarak mutfağını çağdaşlaştırmanın gerekli olduğu inancıyla hareket eden Homestore, ilk olarak Çağlayan’da yakaladığı başarısını İstanbul’da Akmerkez, Florya Fly Inn, Nişantaşı, Erenköy, Ankara’da Filistin, Ankamall ve İzmir’de açtığı Cafe Homestore’larla devam ettiriyor.

Kalitesinden ödün vermeden gelişimine aralıksız devam eden Homestore’un ortaklarından Ali Dilber : “Vectron POS sistemi bütünleşik ve güvenli bir sistem olması nedeniyle sadece Türkiye değil, dünyanın pek çok lider işletmesi tarafından da tercih ediliyor. Homestore olarak biz de Vectron Pos’un bu özellikleri sayesinde hizmet kalitemizi her gün arttırıyoruz. Tüm işletmelerimizin hesaplarını Omni Vectron Pos Sistemi ve Omni’nin geliştirdiği Nebim bağlantısı ile kontrol edebiliyoruz. Ayrıca Vectron ve Omni’nin büyümekte olan yapımıza ve cafe sektörüne uygun donanım ve Arka Ofis yazılımları sayesinde merkezi yönetimi kolaylıkla sağlayabiliyoruz. Vectron Pos Sistemi ile müşterilerimizin bekleme sürelerini azaltırken, çalışanlarımızın performansını da arttırdık.” dedi.

Omni Genel Müdürü Fırat Ertan ise “Dünyada ve ülkemizde öncü olan zincir işletmelerin tercihi olmak bizlere gurur veriyor. Pratik ve kolay kullanım imkânı sunan geniş ürün yelpazemiz ve komple çözümler sunan esnek yazılımlarımızla Homestore’un zincirleşme yolunda hep yanındayız.” dedi.

Omni, Restoranların ihtiyaçlarına yönelik özel olarak tasarlanan Vectron’u kullanıcılarına yazılımı, donanımı ve merkezi sistemi ile bir arada komple bir çözüm olarak sunuyor. Bu ise özellikle zincir işletme konseptindeki Vectron kullanıcılarına önemli avantajlar sağlıyor. Bu sayede mağazalarında Vectron’u uzun yıllar hiç bir yenilemeye gerek duymadan güvenle kullanırken, merkezde tüm bilgilere sorunsuzca ulaşabiliyorlar. Hizmet kalitesi ve güvence konusunda da yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan Omni, bu başarıyı yaygın servis ağı ve deneyimli teknik ekibi sayesinde, 365 gün 24 saat kesintisiz sunduğu satış sonrası destek hizmeti ile sağlıyor.