DÜNYA MARKASI OLMA YOLUNDA HIZLA İLERLEYEN ASLI BÖREK’DE TERCİHİ VECTRON POS SİSTEMİ

Restoran Otomasyonu

Ürettiği kaliteli ürünleri seri ve günlük olarak yurt çapında tüm bayilerine ulaştırmayı ve müşterilerine kaliteli hizmet sunmayı misyon edinen Aslı Börek, üretimine 1994 yılında İstanbul Göztepe’de başladı. 2500 m2 ‘den oluşan modern tesislere sahip olan Aslı Börek, gıda mühendislerinin titiz kontrolleri eşliğinde üretmiş olduğu Su Böreği’nin ihracatını yurtdışına yapan ilk firmadır. İstanbul, Ankara, Bursa, İzmit ve Antalya illerinde, toplam 65 şube ile hizmet veren firma, insan sağlığına en duyarlı ülkelerden olan İsviçre’den alınan sağlığa uygunluk belgeleri ile kalitesini yurt dışında da kanıtlayarak, dünya markası olma yolunda hızla ilerlemektedir.

Eksiksiz servisi, lezzetini geleneksel Türk Mutfağı’ndan alan ürünleri ile müşterilerine eşsiz bir hizmet sunan Aslı Börek’de pastane sektörüne uygun, kullanıldığı alanlarda maksimum fayda sağlayan Vectron POS Sisteminin tercih edilme nedenlerini belirten Aslı Börek’in Proje Koordinatörü Orhan BATMAN; “Omni A.Ş. gibi adını ve kalitesini kanıtlamış bir firma ile iş ve çözüm ortağı olmak ve Vectron POS’u kullanmak, bize ayrı bir güven veriyor.” dedi. Sözlerini, hızlı bir sirkülasyona sahip olan şubelerinde, kullanmaya başladıkları Vectron POS Sistemi’nin faydalarını anlatarak sürdüren BATMAN,Vectron POS Sistemi pastane sektörünün hızlı servis anlayışına uygun, güvenli bir tasarım. Zincir işletme olmamız sebebiyle Vectron kullanmadan önce, şubelerimizi tek bir merkezden kontrol edebilmemiz olanaksızdı. Vectron POS Sistemiyle birlikte artık tüm şubelerimizin hem satış cirolarının hem de performanslarını tek merkezden kolayca takip edebiliyoruz. Omni’nin Arka Ofis Programlarına entegrasyonu ile zaman kayıplarını ve hataları önlemekteyiz. Vectron POS Sistemini seçmemizdeki önemli diğer bir etken ise; işletmelerimizde çalışan farklı eğitim düzeyine sahip personelimizin kullanımına uygun, karışık olmayan bir ürün olmasıdır. Karmaşık sistemlerde, personelimiz yavaşladığı gibi müşteri bekleme süreleri de uzamaktaydı. Vectron ile müşterimizin bekleme sürelerini azaltırken, çalışanlarımızın performansını da arttırdık” dedi.

Kaliteden ödün vermeden dünya pazarında hızla ilerleyen Aslı Börek’in tercihi olmaktan gurur duyduklarını söyleyen Omni Genel Müdürü Fırat ERTAN ise, “Türkiye’de 65 şubesi bulunan ve dünya markası olması yolunda hızla ilerleyen Aslı Börek’in, Vectron POS’ u ve her zaman arkalarında hissettikleri desteği ile Omni’yi tercih etmeleri bizleri gururlandırmaktadır. Özellikle Vectron POS’ un dünyanın en gelişmiş, en güvenilir bütünleşik sistemi olma özelliği ve Omni’nin 7/24 sunduğu destek, tercih sebebi olmasındaki en büyük etkenlerdir. Aslı Börek ile yaptığımız iş birliğinden dolayı çok mutluyuz” şeklinde konuştu.