ASIRLIK LEZZET MARKASI DEVELİ YENİ ŞUBELERİNDE DE OMNİ RESTORAN OTOMASYON SİSTEMİNİ KULLANIYOR…

Restoran zinciri Develi, üç yeni şubesini açarken Omni Vectron POS Sistemine Nova Arka Ofis’i de kattı…

Kuşaktan kuşağa aktarılan lezzet, ustalık, profesyonellik ve titizliğin hikâyesi olan Develi Restoran, 1912 yılında Antep’te kuruldu. Arif Develi, 1966 yılında İstanbul’a gelerek, İstanbul’un tarihi mekânlarından Samatya’da Develi Restoranı açtı. Bugün Samatya’da bir klasik haline gelen ve gurmelerin uğrak yeri olan Develi, Türk mutfağının zenginliğini inceliğini en iyi şekilde yansıtıyor. Gaziantep mutfağı ile yetinmeyerek Ege, Akdeniz, Orta Anadolu yörelerinin farklı tatlarını da özenle sunuyor.

Lezzet efsanesini, Samatya’dan sonra Kalamış, Etiler, Ataşehir, Florya ve Eminönü restoranlarında sürdüren Develi, son olarak Tuzla’da Viaport Marina ve Viaport Marina Corner şubelerinin açılışını yaptı. Tuzla Viaport Marina Corner şubesi aynı zamanda Develi’nin fast-food konseptinde hizmet verdiği ilk şube oldu. Benzersiz lezzetlerini yeni şubelerinde İstanbul’lularla buluşturan Develi, ayrıcalıklı markaların ve kalitenin merkezi olan Nişantaşı’nda da hizmete başladı.

Kurulduğu günden bu yana lezzeti ve hizmet kalitesiyle tanınmış otoritelerin övgüsünü kazanan Develi, Tuzla ve Nişantaşı’nda yeni açtığı üç şubesinde de yıllardır tüm şubelerinde kullandığı Omni Vectron terminallerini tercih etti.

Develi, tüm işletmelerinde kullanımı kolay ve uzun ömürlü Vectron CTouch 12″ , Vario Mali Onaylı Terminal ve El Terminalleri kullanıyor. Yıllardır tecrübe ettiği ve kalitesine güvendiği Omni Vectron markasını seçerek, Omni’nin yazılımı olan ve zincir restoranların stok, raporlama, sevkiyat, üretim planlama, raporlama gibi tüm ihtiyaçlarını karşılayan Nova Arka Ofis sistemini de kullanmaya başladı. Develi, şuan Nova Arka Ofis programlarından olan NovaLook ile tüm şubelerinin satış raporlarını internet üzerinden anlık görüntülüyor.

Omni, restoranların ihtiyaçlarına yönelik özel olarak tasarlanan POS sistemi ve arka ofis sistemlerini komple bir çözüm olarak sunuyor. Komple bir çözüm olması, programın geliştirilmesi konusunda Vectron kullanıcılarına önemli avantajlar sağlıyor. Bu sayede Vectron kullanıcıları, uzun yıllar aynı teknolojiyi yenilemeye gerek duymadan kullanabiliyor. Hizmet kalitesi ve güvence konusunda da yüksek müşteri memnuniyeti elde eden Omni, bu başarıyı, yaygın servis ağı ve deneyimli teknik ekibi sayesinde, 365 gün 24 saat kesintisiz sunduğu satış sonrası destek hizmeti ile sağlıyor.