Sektörel Çözümler | OMNİ

İŞİNİZE ÖZEL ÇÖZÜMLER

Omni A.Ş. HİZMET VERDİĞİ SEKTÖRE sunduğu ALTERNATİF ÇÖZÜMLER İLE her zaman SİZİN yanınızda olduğunu İSPATLIYOR.

omni-sektorel-cozumler

RESTORAN – TÜRK MUTFAĞI

Masa servisi uygulanır. Klasik kasiyer uygulaması yaygındır. Et lokantalarında serpme, balık lokantalarında kilogram ile ürün satışı yapılır. Yiyeceklerin üretilme hızları ve diğer verilen siparişler ile uygun zamanda üretilmesi önemlidir. Evlere servis yaygındır, çevredeki pek çok ev ve işyeri adresinin tutulması ve takibi gerekir. Alkol satışının yapıldığı işletmelerde masalarda adisyon bulundurma zorunluluğu vardır. Mekanlar geniştir ve müşterinin yanında hızlı sipariş almak önemlidir.

Referanslar

  • - Develi Kebap
  • - Gelik
  • - Namlı
  • - Uludağ
  • - Beyti

PASTANE

Pastane, hem tezgah hem masa servisi vardır. Tezgahta barkod ve kilogram ile ürün satışı da yapılır. Servis genelde çok hızlı olmalıdır, aynı anda birden fazla müşteri sırada bekleyebilir. Mağaza içinde müşterinin takibi, değişik reyonlardan/bölümlerden yaptığı alışverişin birleştirilmesi önemlidir. Masa servisi olan işletmelerde, masa transfer ve masa ayırma/bölme gibi işlemler yoğun olarak uygulanılır. Evlere ve işyerlerine serviste yapılmaktadır, pek çok ev ve işyeri adresinin tutulması ve takibi gerekir.

Referanslar

  • - Pelit
  • - Özsüt
  • - Bağ Pastanesi
  • - Görgülü Pastaneleri
  • - Venüs

KAHVE ZİNCİRLERİ

Self servis çalışan yerlerin yanısıra hem tezgah hem masa servisi olan yerler de vardır. Tezgahta barkod ve kilogram ile ürün satışı da yapılır. Self servis olan yerlerde kasiyerin hızı önemlidir. İşletme alanları genelde çok büyük değildir bu sebeple müşterilerin sırada birikmemesi önemlidir. Yiyecek içecek ürünlerinin yanısıra fincan, kahve makinası gibi dayanıklı tüketim malzeme satışı da yapılır. Zincir işletme yapısında olanlarda merkezden fiyat değişimi, promosyon tanımlama gibi özelliklerden faydalanılır.

Referanslar

  • - Lavazza
  • - Robert’s Coffee
  • - Douwe Egberts
  • - Gloria Jean’s Coffee – KKTC
  • - Zamane Kahvesi

RESTORAN – DÜNYA MUTFAĞI

Sipariş masalardan hatta bazılarında sandalye bazında alınır, bar uygulamaları da mevcuttur. Klasik kasiyer uygulamasının yanısıra garsonların para tahsil etme uygulamasıda yaygındır. Kullanıcı (garson) bazında detaylı raporlar önemlidir. Barlarında “happy hour” uygulaması vardır. Barda içecek alınıp daha sonra masaya geçme, dolayısı ile masalar arası transferler ve masa ayırma/bölme gibi işlemler yoğun olarak uygulanır.

Referanslar

  • - The House Cafe
  • - Sunset
  • - Midpoint
  • - Papermoon
  • - Nişantaşı Brasserie

FASTFOOD

Tezgahta satış uygulaması vardır. Genelde birden fazla kasa ve kasiyer bulunmaktadır. Bir numaralı amaç hızlı servistir. Kasiyerlerin servis hızı, gerektiğinde bir kaç müşteriye aynı anda hizmet verebilmesi önemlidir. Pek çok promosyon paketi aynı anda uygulanır ve merkezi idare önemlidir. Servisin çok hızlı olması sebebiyle sipariş alımlarda ki hataların giderilmesi, sipariş iptalleri önemlidir. Combo mönüler vardır, müşteriler bir üst mönüye geçiş için yönlendirilirler.

Referanslar

  • - Simit Sarayı
  • - Etiler Marmaris Büfe
  • - Atom Tost
  • - Kırkpınar Lokantası
  • - Sait Efendi

HOTEL, KULÜP, OKUL KANTİNLERİ v.b.

Hotel, kulüp, dernek, okul kantinleri v.b. kurumlarda, hem tezgah hem masa servisi vardır. Tezgahta barkod ve fastfood tarzı hızlı satış yapılır. Servis çok hızlı olmalıdır, aynı anda birden fazla müşteri sırada bekleyebilir. Servisin çok hızlı olması sebebiyle sipariş alımlarda ki hataların giderilmesi, sipariş iptalleri önemlidir. Kulüp ve derneklerde üye takipleri, üyelere özel indirim ve promosyonlar önem kazanır. Üye kartı gibi üye takip sistemleri kullanılır. Merkezi idare ve kontrol önemlidir.

Referanslar

  • - Ramada Encore İstanbul Airport
  • - Beykent Üniversitesi
  • - ATM Dalaman Airport
  • - Sortie
  • - Borusan

Back to Top