DÖNER’İN ADRESİ “KEBAPÇI İSKENDER” POS’UN ADRESİ “OMNİ”…

Kebapçı İskender Vectron POS ile hızlı servis ve yüksek müşteri memnuniyetini sağlıyor.

Türkiye’de, eğlence ve konuk ağırlama sektörüne sağladığı yazılım-donanım hizmetleriyle başarısını kanıtlayan, Restoran ve cafe&bar sektörünün vazgeçilmez iş ortağı Omni, döner kebabını kendi adıyla tescilli marka yapan Kebapçı İskender ile Bağdat Caddesinde açılan yeni mağazasında da işbirliği yaptı. Kebapçı İskender, Eylül 2003’de ilk Bursa dışı şubesini açtığı Kadıköy’de kullandığı, Omni’nin hızlı ve doğru servis sağlayan Vectron ürünlerini, sistemden aldığı performans nedeni ile Bağdat Caddesi’nde açtığı İstanbul’daki 2. şubesinde de kullanmaya karar verdi.

Satış noktası sistemi Vectron POS Vario, 64 bit teknolojisi sayesinde kullanıcılarına klasik sistemlerden 10 kat daha hızlı bilgi alışverişi sağlıyor ve her geçen gün daha çok işletme tarafından tercih ediliyor.

Herkesin bildiği gibi döner kebabın hiçbir yerde Kebapçı İskender’deki kadar nefis hazırlanmadığını vurgulayan
4. Kuşak İskenderoğlu olan Sabit İskenderoğlu, müşteri memnuniyetlerini her şeyin üzerinde tuttuklarını söyledi. İskenderoğlu konuşmasını şöyle sürdürdü: ” Dedemiz Mehmet oğlu İskender Efendi tarafından 1860’lı yıllarda icat edilen döner kebabımızı adımıza tescil ettirdik. Mekan ve lezzet kalitemizin yanında, bu kadar hızlı sirkülasyonu olan bir işletmede, siparişleri masalara hızlı ve doğru ulaştırmak, hesapları müşterilerimize hatasız götürebilmek ve gün sonunda çok kolay bir işlemle raporları alabilmek bize büyük keyif veriyor. Vectron tüm bunları başarmamızı sağlıyor. Omni’nin Vectron POS sistemlerini bundan sonra açacağımız her şubede kullanmaya devam edeceğiz”.

Omni A.Ş. Genel Müdürü Fırat Ertan, Kebapçı İskender gibi 140 yıllık bir marka ile işbirliği yapmaktan duydukları mutluluğu dile getirdi. Ertan, “Kebapçı İskender gibi müşteri devinimi hızlı lokantaların işlerini çok daha hızlı ve çok daha kaliteli gerçekleştirmelerini sağlayan sistemimizin, işletmelerin en önemli konularından biri olan müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkaracağına eminiz” şeklinde konuştu.

Omni, Restoranların ihtiyaçlarına yönelik özel olarak tasarlanan Vectron’u, kullanıcılarına, yazılımı ve donanımı bir arada komple bir çözüm olarak sunuyor. Komple bir çözüm olması, programın geliştirilmesi konusunda Vectron kullanıcılarına önemli avantajlar sağlıyor. Bu sayede Vectron kullanıcıları, uzun yıllar aynı teknolojiyi yenilemeye gerek duymadan kullanabiliyor. Okuma yazma bilen herkes tarafından rahatlıkla kullanılabilen Vectron Sistemleri, kullanıcılarına tek yazılım ve birden çok donanım çeşitliliği ile sunuluyor. Hizmet kalitesi ve güvence konusunda da yüksek müşteri memnuniyeti elde eden Omni, bu başarıyı, yaygın servis ağı ve deneyimli teknik ekibi sayesinde, 365 gün 24 saat kesintisiz sunduğu satış sonrası destek hizmeti ile sağlıyor.